De campagnes zijn begonnen!

blog_campagne-big
Marleen
Door Marleen Treep op 7 september 2017 om 08:41

De campagnes zijn begonnen!

De gemeenteraadsverkiezingen worden op 21 maart 2018 gehouden. Dat lijkt nog ver weg maar de diverse campagneteams in ons dorp hebben de eerste aftrap (soms zelfs letterlijk) al gehad. De eerste flyers liggen op de mat en eerste bijeenkomsten worden georganiseerd, er wordt vergaderd, geschreven (zo’n verkiezingsprogramma vergt best veel tijd) en zelfs in het stemgedrag in de gemeenteraad was het voor de zomervakanties al merkbaar. De verkiezingen komen eraan!

De afgelopen periode heeft onze fractie zich constructief maar kritisch opgesteld. Samen met de andere fracties zetten we ons in voor àlle inwoners van Woudenberg. En daar gaan we graag mee door.

Dus buigen we ons de komende periode over de toekomst. Wat wil de ChristenUnie Woudenberg voor de inwoners die aan onze zorg zijn toevertrouwd? Welke ambities hebben we voor de periode 2018-2022? Tussen twee haakjes: hoe snel gaat de tijd! Nog maar kort geleden schreven we een programma voor de huidige periode en nu kijken we alweer naar 2022!

Als leden van de fractie voelen we onze verantwoordelijkheid. Gelukkig dragen we die binnen de raad gezamenlijk. Soms heeft een besluit vergaande consequenties. Dat vergt goede overdenking en veel wijsheid. Denkt en bidt u met ons mee? We kunnen uw steun hard gebruiken!

Op onze website vindt u de knop “doe mee”. Laat uw inbreng achter! We waarderen het bijzonder.