ChristenUnie Woudenberg presenteert nieuwe lijst

hjzandbergen Marleen
Door Hendrik Jan Zandbergen, Marleen Treep op 29 november 2017 om 15:00

ChristenUnie Woudenberg presenteert nieuwe lijst

Tijdens een feestelijke ledenvergadering is de kandidatenlijst voor de aankomende verkiezingen unaniem vastgesteld, Marleen Treep is de komende periode weer lijsttrekker.

“We zijn erg trots op de kieslijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Een representatieve groep van Woudenbergers, enthousiaste vrouwen en mannen, jong en oud, ervaren en onervaren, die zich sterk willen maken voor Woudenberg als waardevolle plek om te wonen en te werken.” Aldus voorzitter Hendrik-Jan Zandbergen.

De top 5 stelt zich hier uitgebreid voor, naast de bekende gezichten Marleen Treep en Elli van Oosterom, staan ook Bert Bosman, André Lokhorst en Babet Veldhuizen hoog op de lijst.

Marleen ziet uit naar een nieuwe periode als lijsttrekker “Woudenberg is een prachtig dorp, de ChristenUnie een geweldige politieke partij en ik ben bijzonder gemotiveerd om opnieuw een periode aan de slag te gaan in de gemeenteraad! Samen zoeken naar wat waardevol is voor alle inwoners.”

De volledige lijst is te vinden op: woudenberg.christenunie.nl/kandidaten

Labels: