Waardevolle Woudenbergers Hetty de Koning en Annie Robbertsen in het zonnetje gezet

Waardevolle Woudenberger 2018
CU logo onder elkaar blauw
Door ChristenUnie Woudenberg op 26 juni 2019 om 20:14

Tijdens de kerstmarkt heeft de ChristenUnie u gevraagd mensen of organisaties te nomineren als Waardevolle Woudenberger. Wat een mooie reacties hebben we daarop gekregen. Niet alleen namen maar ook de verhalen achter de namen waardoor zij voor andere Woudenbergers verschil maken.

Afgelopen zaterdag hebben we twee van deze Waardevolle Woudenbergers, Hetty de Koning en Annie Robbertsen, in het zonnetje gezet met een High Tea.

Met Stichting Ponypret zorgt Hetty er voor dat kinderen, jong volwassenen en volwassenen die door een beperking en/of hun financiële situatie niet kunnen paardrijden, dit toch kunnen doen. Prachtig werk dat wij erg waarderen! Annie brengt de geschiedenis van Woudenberg voor veel mensen tot leven, door haar werk bij de Vlegelmutsen en bij Oud Woudenberg.

Maar ze waren niet de enige genomineerden, genomineerden waren er op veelerlei vlak. Van vrijwilliger bij diverse verenigingen tot indieners die zo blij zijn met de buren, omdat die altijd voor hen klaar staan.

Al deze mensen of ze nu de award hebben gekregen of niet, maken het verschil voor mensen om hen heen! Samen zijn zij Waardevol voor Woudenberg. Ze staan vaak belangeloos klaar voor een ander. We willen graag onderstrepen dat we vrijwilligers hard nodig hebben in ons dorp en wil hen daarom regelmatig in het zonnetje zetten.

Labels: