Loket de Kleine Schans voor vragen over veranderingen in de zorg

woensdag 05 november 2014 21:25

WOUDENBERG – Woudenbergers kunnen bij loket De kleine Schans terecht met al hun vragen over de veranderingen in de zorg. Vanaf 1 januari 2015 verandert er veel in zorg en ondersteuning. De gemeente is dan meer dan voorheen verantwoordelijk voor advies, hulp en zorg bij opvoeding, werk, inkomen en (huishoudelijke) ondersteuning.

Wethouder Pieter de Kruif: “Loket De kleine Schans is dé plek waar Woudenbergers met hun vragen over de veranderingen in de zorg terecht kunnen. We zijn ons ervan bewust dat er veel verandert en dat dat vragen oproept bij mensen die gebruik maken van zorg en ondersteuning. Daarom vinden wij het belangrijk om het loket extra onder de aandacht te brengen bij de Woudenbergers. Dit is de plek waar vragen worden beantwoord en we kunnen beginnen me het oplossen van problemen. Maak er gebruik van want het is niet nodig om met onbeantwoorde vragen rond te blijven lopen.”

Werkwijze van loket De kleine Schans
Als inwoners met hun vraag of probleem bij loket De kleine Schans komen, dan zoekt de medewerker van het loket samen met de inwoner naar de mogelijke oplossing. Dit kan gaan om informatie of advies, of om het nader betrekken of inschakelen van een organisatie in Woudenberg, zoals een school of schuldhulpverlening.

Van maandag tot en met vrijdag kunnen inwoners van 8:30 – 12:00 uur zonder afspraak binnenlopen bij het loket in Multifunctioneel centrum De Schans, (Schans 29) in Woudenberg. Ook is het loket van 8:30 – 12:00 uur telefonisch bereikbaar via telefoonnummer (033) – 286 9165. Daarnaast kunnen inwoners via het e-mailadres loketdekleineschans@gemwoudenberg.nl hun vragen stellen.

Archief > 2014 > november