CU-jongeren adviseren Huurdersbelangenvereniging Woudenberg

blog_motiewonen-big
CU logo onder elkaar blauw
Door CU-jongeren Woudenberg op 11 april 2018 om 10:48

CU-jongeren adviseren Huurdersbelangenvereniging Woudenberg

Tijdens de verkiezingen was het een groot thema: wonen in Woudenberg. De CU-jongeren doen al langer onderzoek en werken aan oplossingen. Op 9 april is er weer een mooie mijlpaal bereikt! Onze jongeren deelde haar adviezen aan de Huurderbelangenvereniging en het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties vanuit de meedenkgroep Jongeren.

"De groep jongeren kwam goed beslagen ten ijs en had zich uitstekend voorbereid. Met ondersteuning van een powerpoint-presentatie vertelden zij enthousiast over de inzichten die zijn ontstaan in hun zoektocht. Een zoektocht die ze vanuit de vraagstellingen, waren gestart. Hoe mooi was het dat dhr. Marcel Meulen, de directeur bestuurder van Vallei Wonen, meteen positieve reacties kon geven op uitgebrachte adviezen." aldus de Huurderbelangenvereniging

De komende periode bekijkt de Huurderbelangenvereniging alle voorstellen. Ondertusen blijven wij aandacht vragen voor passende woningen, voor jong en oud!