Berichten geschreven door Bert Bosman

1. blog_campagne-big
    Door Bert Bosman op 4 november 2019

De begroting en het Waterplan van de gemeente Woudenberg zijn vastgesteld. De motie ‘Trots op de boer’ is unaniem aangenomen. Hiermee hebben wij bijgedragen aan een goede onderlegger om onze gezamenlijke Woudenbergse belangen goed te financieren en inhoud te geven . We zijn toekomstgericht en hebben een realistische ambitie.

Lees meer over "Begroting en waterplan vastgesteld, motie ‘Trots op de boer’ is unaniem aangenomen"
  2. accounting-chart-coffee-cup-1483938.jpg
    Door Bert Bosman op 20 juli 2019

De ChristenUnie staat voor openheid en transparantie in de kadernota

De gemeente Woudenberg moet de aankomende tijd €250.000 per jaar bezuinigen. Aan de gemeenteraad is gevraagd welke kaders moesten worden gesteld. Zijn er zaken waar absoluut niet op bezuinigd mag worden? We gaan een periode in die pijn gaat doen bij groepen burgers. De CU wil daarom een duidelijke en transparante begroting.

Lees meer over "De ChristenUnie staat voor openheid en transparantie in de kadernota"
  3. Gezin
    Door Bert Bosman op 21 mei 2019

Een groot tekort op de jeugdzorg vraagt om passende maatregelen

De gemeente Woudenberg kampt evenals de meeste andere gemeenten in Nederland met een groot tekort op de jeugdhulp. Dat vraagt om maatregelen die zowel tegemoet komen aan de nood als aan d ezorg die dient te worden geboden maar tegelijkertijd vraagt het om scherp toezicht op de uitgaven. De ChristenUnie is voor een zorgvuldige aanpak.

Lees meer over "Een groot tekort op de jeugdzorg vraagt om passende maatregelen"

4. blog_campagne-small
    Door Bert Bosman op 12 april 2019

De kadernota Integrale Veiligheid is aangenomen!

Op 11 april hebben wij ingestemd met de Kadernota Integrale Veiligheid. De nota werd met algemene stemmen aangenomen. Een mooi stukje werk van ons college. De kadernota is een voorbeeld van integrale kaderstelling en een aanpak die zich optimaal verhoudt met aanpalende beleidsterreinen. Hieronder lees je wat de ChristenUnie heeft ingebracht.

Lees meer over "De kadernota Integrale Veiligheid is aangenomen!"

5. blog_gezinnen-big
    Door Bert Bosman op 22 februari 2019

6. blog_wonen-small
    Door Bert Bosman op 26 februari 2018

Wonen en Woudenberg: Passend wonen vraagt creativiteit

Nieuwe betaalbare woningen toevoegen daarvoor is durf nodig. De CU wil daar echt haar nek voor uit steken in de komende periode. Bovendien willen we met andere maatschappelijke partijen en particulieren een impuls geven aan een continue investering in goede verdeling van de bestaande voorraad aan de steeds veranderende behoefte.

Lees meer over "Wonen en Woudenberg: Passend wonen vraagt creativiteit"