Zondagmiddagopenstelling Cultuurhuis voor Samen op zondag

Marleen Treepwoensdag 09 september 2015 20:00

Tijdens de commissievergadering op 08-09-2015 heeft Marleen Treep een inhoudelijke bijdrage geleverd aan de discussie rondom de zondagmiddagopenstelling van het Cultuurhuis voor Samen op zondag.

Samen op zondag is een initiatief van de lokale Coalitie tegen Eenzaamheid. De lokale Coalitie tegen Eenzaamheid heeft het voornemen om één keer per maand op zondagmiddag een inloopactiviteit te organiseren voor geïsoleerde alleenstaanden van alle leeftijden en gezindten in Woudenberg. Hierbij kan onder andere gedacht worden aan een gezamenlijke lunch. De activiteiten worden georganiseerd door vrijwilligers van de Coalitie tegen Eenzaamheid.

De ChristenUnie staat positief tegenover de zondagmiddagopenstelling van het Cultuurhuis voor Samen op zondag. “De ChristenUnie is dankbaar dat er mensen zijn die tijd vrijmaken om op zondag eenzame mensen te ontvangen en naar hen om te zien. Er is behoefte aan, dat is op zich verdrietig genoeg” aldus Marleen Treep. De ChristenUnie hoopt dat Samen op zondag geïsoleerde alleenstaanden in Woudenberg maandelijks een gezellig thuis mag bieden.

De gehele bijdrage van Marleen Treep tijdens de commissievergadering vindt u hieronder.

De SGP heeft het ingezonden stuk over de zondagmiddagopenstelling ter bespreking op de agenda van de eerstvolgende commissievergadering laten zetten.

TitelBestandsgrootteMIME-type
Bijlage nieuwsbericht - Samen op Zondag (12-09-2015)339,2 kBapplication/pdfdownload