"Iedereen zal het merken"

Elli-Marleen bannervrijdag 08 oktober 2010 10:00

Tja en dan sta je dus ineens met je gezicht in de krant en weet heel Woudenberg wie Elli van Oosterom is. Nou dat merk je dan ook, als je door het dorp loopt of fietst. Even snel een boodschap doen is er niet meer bij… Erg leuk is het wel. Je merkt dat veel mensen hun verhaal kwijt willen.

Veel positieve reacties ook op het feit dat er twee vrouwen boven aan de lijst van de ChristenUnie staan. De vraag of er ook nog mannen op de lijst staan, wordt vrij regelmatig gesteld. Ik kan u gerust stellen: er staan ook nog zo’n zestien mannen op een lijst met vierentwintig namen, dus mannen genoeg.

Binnen het campagneteam hebben we deze week afgesproken, dat Marleen en ik proberen naar veel maatschappelijke organisaties te gaan. Niet om stemmen te winnen (leuk meegenomen als dat het effect is) maar vooral om ons in te werken. We zijn beide (bijna) nieuw in de Woudenbergse politiek. Bij organisaties op bezoek gaan is dan een goede manier om te kijken wat er allemaal gebeurt in het Woudenbergse. Dus als het u leuk en zinnig lijkt dat Marleen en ik eens bij uw organisatie komen praten: neem contact met ons op. Dat kan via een reactie onder dit weblog of een e-mail naar campagneteam@woudenberg.christenunie.nl.

In de afgelopen week hebben we met de fractie de begroting voor 2011 besproken. Ook in Woudenberg zal er moeten worden bezuinigd. Hoe we dat denken te gaan doen, zullen we u in de komende weken laten weten. Feit is wel dat iedereen het zal gaan merken.

Tot zover weer even wat ons bezighoudt. Voordat er volgende week weer vergaderingen worden gehouden met de fractie, raadscommissie en het campagneteam, ga ik er eerst nog even een paar daagjes tussenuit met man en kinderen. Om er daarna weer met nieuwe energie tegenaan te gaan.

O ja, mocht u me tegen komen in het dorp en even wat kwijt willen: gerust doen!

Tot ziens!

Elli van Oosterom
Kandidaat gemeenteraadslid
voor de CU Woudenberg

Reacties op '"Iedereen zal het merken"'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 15-01-2015 04:05 Quote
Een chronograaf Replica Horloges in alle opzichten ongekende, beginnend met de vrijmoedigheid van het ontwerp Replica Horloges Nederland. In feite, was de Bentley GMT getekende impuls alleen door de integratie van de armband iwc replica aan de behuizing. Resultaat: dit esthetische onderzoek resulteerde in de asymmetrie van de hoorns een is langer dan de andere zo verleidelijk als ongebruikelijk. Bentley GMT is vervaardigd in staal zo goed zoals in een rood goud versie.
Ray-Ban Outlet
Geplaatst op: 11-06-2016 14:37 Quote