"U kunt niet meer om de ChristenUnie heen"

Elli-Marleen bannervrijdag 29 oktober 2010 20:00

Hij is groot… Hij is heel groot… Misschien zelfs wel TE groot. U denkt misschien “waar heeft ze het over?” Nou dan bent u vast nog niet over de Stationsweg Oost gereden van Scherpenzeel naar Woudenberg, want dan wist u ongetwijfeld waar ik het over heb.

Vanmorgen hebben we het spandoek met onze eerst vijf kandidaten in een weiland geplaatst. En inderdaad hij is GROOT maar wel duidelijk. U kunt niet meer om de ChristenUnie heen.

Deze week is ook al het andere campagnemateriaal bezorgd. De folders en de posters. Het ziet er allemaal prima uit. We kunnen er mee aan het werk.

De afgelopen week hebben we natuurlijk nog meer gedaan dan een spandoek plaatsen. Dinsdag en woensdag waren er de commissie avonden voor de Algemene Beschouwingen. Marleen en ik hadden de taken wat verdeeld, dus waren we ieder een avond aan de beurt om op de tribune te gaan luisteren. Want ja, met uw steun zullen we dat werk volgend jaar zelf moeten gaan doen en dan is het wel leuk om nu alvast de kunst af te kijken.

Dinsdag was er even paniek! Volgens De Woudenberger hebben we niet gereageerd op vragen over het Cultuurhuis?! Na wat navraag blijkt er ruis op de lijn te hebben gezeten tussen de BDU en de huidige raadsleden. Gelukkig mogen we onze mening nog mailen naar de krant, zodat het er komende dinsdag wel in komt te staan. Mocht dat niet zo zijn, hou dan de website in de gaten, want dan zullen we de antwoorden uiteraard daarop plaatsen.

Verder heb ik mijn oor eens te luister gelegd bij een verkeersouder, over de veiligheid van de schoolroutes. Geen gek idee, want ze zijn zo langzamerhand behoorlijk gefrustreerd van het feit dat ze bij de gemeente maar moeilijk gehoor krijgen voor de problemen die er toch echt zijn rond de diverse kruisingen. Daar moet iets aan gebeuren. Mocht er onder u een verkeersdeskundige zijn die DE oplossing heeft, dan horen we het graag.

Nu nog even de mails lezen en afhandelen en dan maar zien dat we een beetje weekend gaan houden.

Elli van Oosterom
Kandidaat gemeenteraadslid

Reacties op '"U kunt niet meer om de ChristenUnie heen"'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 15-01-2015 04:05 Quote
Een chronograaf Replica Horloges in alle opzichten ongekende, beginnend met de vrijmoedigheid van het ontwerp Replica Horloges Nederland. In feite, was de Bentley GMT getekende impuls alleen door de integratie van de armband iwc replica aan de behuizing. Resultaat: dit esthetische onderzoek resulteerde in de asymmetrie van de hoorns een is langer dan de andere zo verleidelijk als ongebruikelijk. Bentley GMT is vervaardigd in staal zo goed zoals in een rood goud versie.
Nieuw bericht